Sabine Boogaard
Webdesigner voor ondernemers
Voor financieel adviseurs, boekhouders en administratiebureaus is het enorm belangrijk om een goede vindbare website te hebben die een sterke en professionele indruk achterlaat.
Om niet alleen via via aan klanten te komen en als zzp-er of mkb-er toekomst-proof te zijn is het noodzakelijk dat je goed vindbaar bent in Google en jezelf onderscheidt van de rest. Je website is het gezicht van je bedrijf: als de eerste indruk niet goed is, is de keus om weg te klikken en te kiezen voor de concurrent die het wél goed voor elkaar heeft snel gemaakt.
Heb jij een website voor je bedrijf, maar haal je daar niet de resultaten uit die je wilt?
Heb je geen tijd/zin om jezelf te verdiepen in het maken van een nieuwe website waarmee je een professionele uitstraling van je bedrijf creëert en/of meer klanten aantrekt?
Vind je het vervelend om je URL aan connecties te geven, omdat je ontevreden bent over je online visitekaartje?
Worden klanten die jij misschien wel veel beter kunt helpen weggekaapt door de concurrent, omdat die wél goed vindbaar is op Google met een professionele website waar de klant direct een vertrouwd gevoel bij krijgt?
Of wil je wellicht beter vindbaar zijn, maar heb je geen zin om actief aan online marketing te doen?
Hoe maak je een website die resultaat oplevert?
Ik ben van mening dat elke ondernemer het verdient om gezien te worden. Op dit moment zijn er mensen online op zoek naar jou; maar ze kunnen je niet vinden. Onder andere door de hoeveelheid ondernemers die hetzelfde doen, maar wél worden gevonden doordat zij online zichtbaar zijn en ook nog een visitekaartje hebben waar de klant enthousiast van wordt. Terwijl jij deze klant misschien wel veel beter had kunnen helpen.
Om jezelf te onderscheiden van deze concurrentie en op te vallen op Internet op een zakelijke, professionele en persoonlijke manier, is een krachtige website het ideale middel. Een krachtige website heeft de juiste structuur, een design waarmee je van bezoekers klanten kunt maken, een professionele en betrouwbare uitstraling en wordt goed gevonden op Google. Dit hangt allemaal met elkaar samen: je kunt bij iedereen op de eerste pagina van Google verschijnen, maar als deze potentiële klanten vervolgens op een website komen die geen professionaliteit en betrouwbaarheid uitstraalt en waar ze niet weten wat ze moeten doen, dan heb je er nog niets aan.
In een persoonlijke gesprek leg ik je uit wat jij direct kunt gaan doen om een stevige basis te creëren: je website.
Na ons gesprek weet je…
- Wat er nodig is om een website te maken waar je professioneel en betrouwbaar overkomt;
- Hoe je bezoekers door je website heen loodst naar de plek waar jij ze wilt hebben;
- Hoe je goed vindbaar wordt zonder actief te zijn op social media als Facebook en Instagram;
- Hoe een goed design je meer klanten kan opleveren.
Een greep uit mijn portfolio
Wie ben ik?
Mijn naam is Sabine Boogaard en het is mijn missie om zoveel mogelijk zelfstandige adviseurs en boekhouders te helpen met hun online zichtbaarheid. Zaken als social media, online marketingstrategieën en bloggen kunnen heel goed werken om die zichtbaarheid te vergroten, maar daar elke dag tijd in steken is niet voor iedereen weggelegd.
Elke ondernemer verdient het om gezien te worden, en uit eigen ervaring weet ik hoe belangrijk een online visitekaartje daarvoor is. Mijn handen gaan jeuken van saaie websites die niet goed in elkaar zitten. Waar je ziet dat er niet heel veel moeite is genomen om een krachtig visitekaartje te maken. Zo zonde, want daarmee lopen veel ondernemers klanten mis. Terwijl ze zoveel te bieden hebben.
Zelf ben ik jarenlang actief in de online wereld en beheer ik één van de grootste Colombia-blogs van Nederland, waarop 75% van de duizenden bezoekers per maand via Google komt. Ik houd van structuur, duidelijkheid en persoonlijkheid, en dat krijg je ook als je met mij werkt. Standaard templates gebruik ik niet; elke ondernemer is uniek en daar hoort ook een unieke website bij.
Elke maand help ik een select aantal ondernemers met een website. Om zo mijn volle aandacht voor elk persoon te kunnen hebben. Tijdens een bel-afspraak kijken we wat je nodig hebt en of ik iets voor jou kan betekenen. Reserveer tijdig een afspraak, want vol = vol.